Saga | ریموت کنترل ساگا | کنترل از راه دور جرثقیل | کنترل صنعتی

Saga | ریموت کنترل ساگا | کنترل از راه دور جرثقیل | کنترل صنعتی

فروش ریموت ساگا saga قطعات ریموت که در اکثر ماشیـن آلات صنعتی از جمله انـواع جرثقـیل های سقفــی . دروازه ای ، بازویـی ، برجی (تاور کــــرین) ، انواع بالابر، میکســـر ها ، پمپ هــای بتـــن ، ماشین آلات حفــاری . الکتـروموتورها ، سیستم های سرمایـــشی و گرمایــــشی و نوارهای نقـاله کاربرد دارند. درحال حـاضر بکارگیری کنـــــترل از را ه دورصنعتـی SAGA . درصنایع و کارخانه هایی چون نیـروگاه ها ، صنایع فولــــاد و ذوب فلزات ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی . کارخانه های خودرو سازی ، صنایع سنگ و معدن ، اسکلـه ها و باراندازها و صنایع کارگـاهی به امری متداول تبدیل شــــده است

 

ریموت کنترل ساگا saga

ما سعی کرده ایم فروش ریموت کنترل ساگا saga و قطعات ریموت کنترل ساگا در ایران بر عهده بگیریم . تعمیرات ساگا بصورت تخصصی انجام دهیم تا بخش صنعت با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایند.

باید توجه داشت ریموت ساگا saga در ایران بصورت فیک و تقلبی وارد شده . که از نظر ظاهری مانند ریموت کنترل ساگا بوده ولی از نظر قطعات و برد های داخل آن متفاوت بود . قطعات الکترونیکی ضعیفتری در آن استفاده شده است . در پست های بعدی تفاوت ریموت کنترل ساگا saga اصل و ریموت ساگا تقبلی را بررسی خواهیم کرد.

شماره تماس : 178-178-7-0921

 

تفاوت ریموت ساگا saga اصل و ریموت ساگا saga تقبلی

یموت ساگا saga اصل ساخت کشور تایوان است که دارای کیفیت بالایی می باشد . ولی ریموت ساگا saga تقلبی ساخت کشور چین بوده و از قطعات ضعیفتر در طراحی برد استفاده کرده است . در نتیجه محصول دارای کیفیت بسیار کمی است . معمولا در بردها از ترانس های کاهنده برای تامین برق مصرفی استفاده میشود ولی در ریموت های تقلبی گاها از ترانزیستور کاهنده استفاده شده است. که بر اثر کار مداوم داغ شده و از بین میرود و در نتیجه دیگر دستگاه قابل استفاده نبوده و قابل تعمیر نیست.

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پشتیبان آنلاین
ارسال پیام در واتس آپ